2022-12-27 Awaria Lubasz

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z awarią sieci wodociągowej w Lubaszu w dniu 27.12.2022 r. nastąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości Lubasz ul. Desantu Spadochronowego, Wojska Polskiego, Płk. Orłowskiego, Powstańców Wielkopolskich do czasu usunięcia awarii.

Po zakończeniu prac może wystąpić chwilowe pogorszenie jakości wody.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Odbiór odpadów wielkogabarytowych

ODBIÓR ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH
Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu
informuje mieszkańców Gminy Lubasz o odbiorze odpadów wielkogabarytowych
( z wyłączeniem zużytego sprzętu elektryczno-elektronicznego) .


Harmonogram odbioru:

  • 02.10.2021 r. – Lubasz, Bończa
  • 16.10.2021 r. – Dębe, Goraj
  • 30.10.2021 r. – Jędrzejewo, Prusinowo, Sławno, Sławienko
  • 13.11.2021r. – Kamionka,Sokołowo, Klempicz, Elżbiecin
  • 20.11.2021 r. – Miłkowo, Miłkówko, Stajkowo, Nowina, Antoniewo
  • 27.11.2021 r. – Bzowo, Krucz, Kruteczek

UWAGA:

Odpady wielkogabarytowe należy wystawić przed posesję do godziny 6.00
w widocznym miejscu, do którego możliwy jest dojazd ciągnikiem z przyczepą.

 

OGŁOSZENIE – Awaria rur

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z awarią rur wznośnych w dniu 30.05.2019 r. nastąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości Prusinowo w godz. 10.30-14.00

Po zakończeniu prac może wystąpić chwilowe pogorszenie jakości wody.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Z poważaniem
Krzysztof Tomczyk
Prezes Zarządu

Sprzedaż obudowy stacji zlewczej typu STZ 201

Zarząd Spółki Gminny Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Lubaszu prowadzi postępowanie na sprzedaż obudowy stacji zlewczej typu STZ 201

1. Cena wywoławcza 2.500 zł (brutto)

– rok produkcji 2015

– obudowa wykonana ze stali nierdzewnej

2. Termin składania ofert: 06 maja 2019 r. do godz. 10:00

3. Miejsce składania ofert: Gminny Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz.

5. Termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:
– codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 – 15:00.

6. Pisemne oferty należy składać w sekretariacie Gminnego Zakładu Komunalnego Spółka z o.o. w Lubaszu, do dnia 06 maja 2019 r., do godz. 10:00 w zamkniętych kopertach z opisem: „Zakup obudowy stacji zlewczej”.

7. Pisemna oferta powinna zawierać:
– imię i nazwisko lub nazwę /Firmę/ Oferenta
– adres zamieszkania, bądź siedzibę Firmy
– oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu
– oferowaną cenę za przedmiot przetargu

9. Nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia w ciągu 7 dni od chwili poinformowania go o wygraniu przetargu, przelewem na konto Gminnego Zakładu Komunalnego Spółka z o.o. w Lubaszu nr 72 89510009 1300 2349 2000 0010 BS w Czarnkowie.

10. Wydanie sprzedanego przedmiotu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.

11.Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami:
    – Maciej Janicki tel. 579 477 660

Prezes Zarządu

/-/ Krzysztof Tomczyk

Przerwa w dostawie wody w dniu 13 września 2023r. – Dębe

Lubasz, dnia 13.09.2023 r.

O G Ł O S Z E N I E

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z awarią sieci wodociągowej w Lubaszu w dniu 13.09.2023 r. nastąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości:

Dębe do czasu usunięcia awarii.

Po zakończeniu prac może wystąpić chwilowe pogorszenie jakości wody.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 

z poważaniem

Krzysztof Tomczyk

Prezes Zarządu

Nabór na stanowisko pracy konserwatora stacji uzdatniania wody

Ogłoszenie Prezesa Gminnego Zakładu Komunalnego

Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz o naborze

na wolne stanowisko pracy: konserwator stacji uzdatniania wody

 

OGŁOSZENIE O NABORZE DO PRACY NA STANOWISKO KONSERWATORA STACJI UZDATNIANIA WODY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

– oświadczenie o niekaralności

– wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym.

– ważne prawo jazdy kat. B + samochód.

– umiejętność obsługi komputera.

– gotowość do pracy w systemie zmianowym.

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU

– Sprawowanie codziennej kontroli procesu technologicznego stacji uzdatniania wody.

– Dokonywanie bieżącej obsługi, konserwacji i przeglądów urządzeń stacji.

– Prowadzenie na bieżąco dokumentacji obiektu i bezpieczne jej przechowywanie.

– Utrzymanie należytego porządku w budynkach, terenie przy stacji uzdatniania wody, w tym: sprzątanie, wykaszanie trawy, pielęgnacja nasadzeń.

– Dbałość o estetykę i stan sanitarny armatury poprzez jej bieżące oczyszczanie i okresowe malowanie.

– Informowanie na bieżąco o potrzebie przeprowadzania remontów lub wymiany elementów instalacji i urządzeń technologicznych.

– Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem stacji i systemów wodociągowych.

-Niezwłoczne podejmowanie czynności przeciwdziałających awarii i jej skutkom w stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowych i przyłączy.

– Dokonywanie okresowych przeglądów sieci wodociągowej i armatury oraz usuwanie stwierdzonych usterek.

– przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń o wystąpieniach awarii i uczestnictwo w ich usuwaniu.

– Inne prace zlecone przez Prezesa Zarządu Spółki.

Naszym pracownikom oferujemy:

– stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę.

– atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatnie do wiedzy i umiejętności.

– premie wynikające z systemu ocen pracowniczych.

– kursy zawodowe i szkolenia.

– możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.

– pakiet świadczeń socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  3. Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae.
  4. Dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje /świadectwo szkolne, dyplom itp./
  5. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
  6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  7. Zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora.
  8. Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach przy obsłudze maszyn i urządzeń technicznych (pomp, central wentylacyjnych, narzędzi elektrycznych).

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz w zamkniętej kopercie z napisem 

“NABÓR NA STANOWISKO KONSERWATORA STACJI UZDATNIANIA WODY”

w terminie do 15.09.2023 r. do godz. 15.00.

Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu dokumentów – nie będą rozpatrywane.

O wynikach naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru nawiązany zostanie stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas 6 miesięcy z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony.

 

/-/ Krzysztof Tomczyk

Prezes Gminnego Zakładu Komunalnego

Sp. z o.o.  w Lubaszu

 

Przerwa w dostawie wody w dniu 29 sierpnia 2023r. – Lubasz

Lubasz, dnia 29.08.2023 r.

O G Ł O S Z E N I E

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z awarią sieci wodociągowej w Lubaszu w dniu 29.08.2023 r. nastąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości:

Lubasz: od szkoły „Edukacja” przy ul. B.Chrobrego w kierunku Czarnkowa oraz Goraj do czasu usunięcia awarii.

Po zakończeniu prac może wystąpić chwilowe pogorszenie jakości wody.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 

z poważaniem

Krzysztof Tomczyk

Prezes Zarządu

Odbiór odpadów biodegradowalnych

Lubasz, 28.08.2023 r.

O G Ł O S Z E N I E

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z awarią sprzętu w dniu 28.08.2023 r. odbiór nie odebranych odpadów biodegradowalnych z miejscowości: Klempicz, Sokołowo, Kamionka, Sławno, Sławienko, nastąpi w dniu jutrzejszym t.j. 29.08.2023 r.

 

Prezes Zarządu

Krzysztof Tomczyk

 

Przerwa w dostawie wody w dniu 22 sierpnia 2023r. – Lubasz

Lubasz, dnia 22.08.2023 r.

O G Ł O S Z E N I E

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z awarią sieci wodociągowej w Lubaszu w dniu 22.08.2023 r. nastąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości:

Lubasz ul. Wojska Polskiego, Desantu Spadochronowego, Płk.Orłowskiego

do czasu usunięcia awarii.

Po zakończeniu prac może wystąpić chwilowe pogorszenie jakości wody.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 

z poważaniem

Krzysztof Tomczyk

Prezes Zarządu

Taryfy za dostarczaną wodę i odbiór ścieków

TARYFY W ZAKRESIE ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ

I ZBIOROWEGO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBASZ

 

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz

informuje, że

na podstawie decyzji nr BD.RZT.70.61.2021 z dnia 23.07.2021 roku Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z siedzibą w Bydgoszczy, ogłasza taryfy w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązujące na terenie gminy Lubasz w okresie

od dnia 17 sierpnia 2023 r. do 16 sierpnia 2024 r.

 

Wysokość cen za dostarczoną wodę:

L.p.

Taryfowa grupa odbiorców

Wyszczególnienie

Jednostka miary

Cena netto

1

W1

Cena za dostarczaną wodę

zł/m³

4,99

2

W1

Stawka opłaty abonamentowej

zł/m-c

3,52

 

 

Wysokość cen za odprowadzenie ścieków:

L.p.

Taryfowa grupa odbiorców

Wyszczególnienie

Jednostka miary

Cena netto

1

K1

Cena za odprowadzone ścieki

zł/m³

17,09

 

Nabór na stanowisko pracy konserwatora stacji uzdatniania wody – zakończony

Ogłoszenie Prezesa Gminnego Zakładu Komunalnego

Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz o naborze

na wolne stanowisko pracy: konserwator stacji uzdatniania wody

 

OGŁOSZENIE O NABORZE DO PRACY NA STANOWISKO KONSERWATORA STACJI UZDATNIANIA WODY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

– oświadczenie o niekaralności

– wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym.

– ważne prawo jazdy kat. B + samochód.

– umiejętność obsługi komputera.

– gotowość do pracy w systemie zmianowym.

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU

– Sprawowanie codziennej kontroli procesu technologicznego stacji uzdatniania wody.

– Dokonywanie bieżącej obsługi, konserwacji i przeglądów urządzeń stacji.

– Prowadzenie na bieżąco dokumentacji obiektu i bezpieczne jej przechowywanie.

– Utrzymanie należytego porządku w budynkach, terenie przy stacji uzdatniania wody, w tym: sprzątanie, wykaszanie trawy, pielęgnacja nasadzeń.

– Dbałość o estetykę i stan sanitarny armatury poprzez jej bieżące oczyszczanie i okresowe malowanie.

– Informowanie na bieżąco o potrzebie przeprowadzania remontów lub wymiany elementów instalacji i urządzeń technologicznych.

– Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem stacji i systemów wodociągowych.

-Niezwłoczne podejmowanie czynności przeciwdziałających awarii i jej skutkom w stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowych i przyłączy.

– Dokonywanie okresowych przeglądów sieci wodociągowej i armatury oraz usuwanie stwierdzonych usterek.

– przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń o wystąpieniach awarii i uczestnictwo w ich usuwaniu.

– Inne prace zlecone przez Prezesa Zarządu Spółki.

Naszym pracownikom oferujemy:

– stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę.

– atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatnie do wiedzy i umiejętności.

– premie wynikające z systemu ocen pracowniczych.

– kursy zawodowe i szkolenia.

– możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.

– pakiet świadczeń socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  3. Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae.
  4. Dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje /świadectwo szkolne, dyplom itp./
  5. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
  6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  7. Zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora.
  8. Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach przy obsłudze maszyn i urządzeń technicznych (pomp, central wentylacyjnych, narzędzi elektrycznych).

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz w zamkniętej kopercie z napisem ” NABÓR NA STANOWISKO KONSERWATORA STACJI UZDATNIANIA WODY” w terminie do 31.08.2023 r. do godz. 15.00.

Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu dokumentów – nie będą rozpatrywane.

O wynikach naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru nawiązany zostanie stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas 6 miesięcy z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony.

 

/-/ Krzysztof Tomczyk

Prezes Gminnego Zakładu Komunalnego

Sp. z o.o.  w Lubaszu

 

Przerwa w dostawie wody w dniu 03 sierpnia 2023r.

Lubasz, dnia 03.08.2023 r.

O G Ł O S Z E N I E

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z awarią sieci wodociągowej w Stajkowie w dniu 03.08.2023 r. nastąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości:

Stajkowo, Nowina, Antoniewo, Bzowo.

Po zakończeniu prac może wystąpić chwilowe pogorszenie jakości wody.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Z poważaniem

Krzysztof Tomczyk

Prezes Zarządu

Nabór na stanowisko pracy konserwatora stacji uzdatniania wody – zakończone

Ogłoszenie Prezesa Gminnego Zakładu Komunalnego

Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz o naborze

na wolne stanowisko pracy: konserwator stacji uzdatniania wody

 

OGŁOSZENIE o naborze do pracy na stanowisko konserwatora stacji uzdatniania wody

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

– oświadczenie o niekaralności

– wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym.

– ważne prawo jazdy kat. B + samochód.

– umiejętność obsługi komputera.

– gotowość do pracy w systemie zmianowym.

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU

– Sprawowanie codziennej kontroli procesu technologicznego stacji uzdatniania wody.

– Dokonywanie bieżącej obsługi, konserwacji i przeglądów urządzeń stacji.

– Prowadzenie na bieżąco dokumentacji obiektu i bezpieczne jej przechowywanie.

– Utrzymanie należytego porządku w budynkach, terenie przy stacji uzdatniania wody, w tym: sprzątanie, wykaszanie trawy, pielęgnacja nasadzeń.

– Dbałość o estetykę i stan sanitarny armatury poprzez jej bieżące oczyszczanie i okresowe malowanie.

– Informowanie na bieżąco o potrzebie przeprowadzania remontów lub wymiany elementów instalacji i urządzeń technologicznych.

– Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem stacji i systemów wodociągowych.

-Niezwłoczne podejmowanie czynności przeciwdziałających awarii i jej skutkom w stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowych i przyłączy.

– Dokonywanie okresowych przeglądów sieci wodociągowej i armatury oraz usuwanie stwierdzonych usterek.

– przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń o wystąpieniach awarii i uczestnictwo w ich usuwaniu.

– Inne prace zlecone przez Prezesa Zarządu Spółki.

Naszym pracownikom oferujemy:

– stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę.

– atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatnie do wiedzy i umiejętności.

– premie wynikające z systemu ocen pracowniczych.

– kursy zawodowe i szkolenia.

– możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.

– pakiet świadczeń socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  3. Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae.
  4. Dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje /świadectwo szkolne, dyplom itp./
  5. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
  6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  7. Zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie pracy na stanowisku konserwatora.
  8. Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach przy obsłudze maszyn i urządzeń technicznych (pomp, central wentylacyjnych, narzędzi elektrycznych).

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz w zamkniętej kopercie z napisem ” NABÓR NA STANOWISKO KONSERWATORA STACJI UZDATNIANIA WODY” w terminie do 14.08.2023 r. do godz. 15.00.

Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu dokumentów – nie będą rozpatrywane.

O wynikach naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru nawiązany zostanie stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas 6 miesięcy z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony.

 

 

Przerwa w dostawie wody w dniu 12 lipca 2023 – Sokołowo, Kamionka, Sławno, Sławienko, Prusinowo, Klempicz, Elżbiecin

Lubasz, dnia 11.07.2023 r.

O G Ł O S Z E N I E

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu informuje, że w związku z pracami modernizacyjnymi na stacji uzdatniania wody w Sokołowie w dniu 12.07.2023 r. w godzinach 10.00-13.00 nastąpi przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości: Sokołowo, Kamionka, Sławno, Sławienko, Prusinowo, Klempicz, Elżbiecin.

Po zakończeniu prac może wystąpić chwilowe pogorszenie jakości wody.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 

z poważaniem

Krzysztof Tomczyk

Prezes Zarządu